Bună seara, în sfârșit a venit momentul să răspund la toate mesajele/acuzațiile. Să începem cu serviciile. Globe a fost primul loc unde am oferit cu adevărat un serviciu și am dat tot ce am mai bun. Domnul
@Heiri, însă, a avut ceva de reproșat, la fel ca și alți domni care nici măcar nu mă cunoșteau personal. Acum, înapoi la domnul
@Heiri: Nu au fost sărutări în prima noastră cameră pentru că nu a făcut prima mișcare. În opinia mea, nu a vrut. Camera aceea a durat o oră, a doua 45 de minute. A doua încercare a fost a lui, nu a mea. Deci, dacă nu m-ar fi plăcut, nu ar fi făcut a doua încercare. Și dacă tot era atât de nemulțumit și nu mă plăcea atât de mult, de ce se holba așa la mine de fiecare dată când intra în club?

Ciudat, nu-i așa?

Nu am nicio problemă cu oamenii care scriu despre mine. Devine problematic doar atunci când acești oameni nu au avut niciodată niciun contact cu mine și totuși simt nevoia să spună lucruri care îi induc în eroare pe ceilalți și sunt pur și simplu nepoliticoși. Acum, să revenim la servicii: Dacă nu aș fi făcut progrese și nu aș fi obținut rezultate bune, conducerea nu m-ar fi păstrat. Nu aveau niciun motiv să mă păstreze dacă nu aș fi respectat instrucțiunile. Asta ar trebui să fie evident pentru toată lumea. Și dacă cineva m-a apărat, înseamnă că mă cunoștea personal și avea experiențe pozitive cu mine. Așa că încetați cu acuzațiile nefondate. Și acum, la plecarea mea: Nu a fost niciodată vorba de concedierea cuiva. Motivul nu a avut nicio legătură cu regulile, serviciile sau conducerea; a fost exclusiv decizia mea. Și încă ceva: Nu mă puneți în legătură cu fete pe care nu le cunoașteți. Ați putea răni unele dintre ele și le-ați putea face să se simtă nesigure. Nu, nu a fost cazul pentru mine, dar s-ar putea să fie adevărat pentru unele fete. Vă doresc tot binele și cele mai minunate experiențe, oriunde ați merge

.
Google Translate:
Guten Abend, endlich ist es soweit, auf all die Nachrichten/Anschuldigungen zu antworten. Fangen wir mit den Leistungen an. Globe war der erste Ort, an dem ich wirklich einen Service angeboten und mein Bestes gegeben habe. Herr
@Heiri hatte jedoch etwas zu beanstanden, ebenso wie andere Herren, die mich gar nicht persönlich kannten. Nun zurück zu Herrn
@Heiri: In unserem ersten Zimmer gab es keinen Kuss, weil er nicht den ersten Schritt gemacht hat. Meiner Meinung nach wollte er es nicht. Das erste Zimmer dauerte eine Stunde, das zweite 45 Minuten. Der zweite Versuch ging von ihm aus, nicht von mir. Wenn er mich also nicht gemocht hätte, hätte er es nicht ein zweites Mal versucht. Und wenn er so unglücklich war und mich nicht besonders mochte, warum hat er mich dann jedes Mal so angestarrt, wenn er den Club betrat?

Seltsam, nicht wahr?

Ich habe kein Problem damit, wenn Leute über mich schreiben. Problematisch wird es erst, wenn diese Leute nie Kontakt zu mir hatten und trotzdem das Bedürfnis verspüren, Dinge zu sagen, die andere irreführen und einfach nur unhöflich sind. Nun zurück zu den Dienstleistungen: Hätte ich keine Fortschritte gemacht und keine guten Ergebnisse erzielt, hätte mich das Management nicht behalten. Sie hatten keinen Grund, mich zu behalten, wenn ich die Anweisungen nicht befolgt hätte. Das sollte jedem klar sein. Und wenn mich jemand verteidigt hat, bedeutet das, dass er mich persönlich kannte und positive Erfahrungen mit mir gemacht hat. Also hört auf mit den unbegründeten Anschuldigungen. Und nun zu meinem Ausscheiden: Es ging nie darum, jemanden zu entlassen. Der Grund hatte nichts mit den Regeln, den Dienstleistungen oder dem Management zu tun; es war allein meine Entscheidung. Und noch etwas: Bringt mich nicht mit Mädchen in Kontakt, die ihr nicht kennt. Ihr könntet einige von ihnen verletzen und ihnen ein Gefühl der Unsicherheit vermitteln. Nein, das war bei mir nicht der Fall, aber es könnte bei manchen Mädchen zutreffen. Ich wünsche dir alles Gute und die schönsten Erlebnisse, wohin auch immer du gehst

.